уторак, 31. јул 2012.

Kus kus - uvek drugačiji :)

Da li sam već spomenula koliko je kus kus praktičan :)

Može da se spremi ujutru za kasnije, može da se ponese na posao , a sprema se vrlo lako i brzo...

Oko 100 gr kuskusa za 2 porcije (prirpema kao u predhodnom receptu "kuskus").

Stavila par komadića slaninice da se isprži (ko želi posno jelo ili vegetarijansko može bez slanine), zatim sam dve tikvice (male šarene - žutu i zelenu)  iseckala na kockice i stavila sa slaninom da se prodinsta (dovoljno je 5 minut). Paradajz sam stavila u istu šerpu i poklopila na 1minut da bih mu lakše oljuštila koru,

a zatim i njega iseckala pa stavila u šerpu na još 1-2min.
Zatim sam dodala 2 kašičice pesto alla genovese (koristila sam kupovni pesto, ali možete i sami da ga napravite - napisaću recept u posebnom postu - domaći pesto je blažeg ukusa) i so i sve izmešala sa kus kusom.
Gotovo!
Nema serviranja, nosim ga na posao!

1 коментар:

  1. Krecem sve da isprobavam! Recepti su ti fantasticni! Nadam se da se i muzu zvideti pogotovo Krompita! Samo nastavi tako:)

    ОдговориИзбриши