четвртак, 12. јул 2012.

Piletina u sosu od pečuraka

Naš prvi dan u Viareggio -u 14.06. Tek što smo stigli umorni i gladni. Tijana nam sprema ukusan, lagani ručak - zelenu čorbu od povrća, meso u sosu od pečuraka i mešanu zelenu salatu.... Okrepljujuće posle aviona i voza sa tri presedanja - još se pitam zašto nismo krenuli kolima ... a onda je usledilo pravo opuštanje na plaži..
Danas sam napravila mali predah od tikvica i spremila meso po Tijaninom receptu
Instant jelo, ali vrlo ukusno.

Za dve osobe koje ne jedu puno je dovoljno:

pola fileta od belog mesa,

pola kesice čorbe od pečuraka,

slatka pavlaka.

Meso sam tanko isekla na šnicle i uvaljala u prah od čorbe. U pleh sam posula malo praha i slatke pavlake, poređala meso i opet malo praha i ostatak pavlake.

Pekla sam piletinu u rerni zagrejanoj na 170° - 20 minuta.

Pored sam ubacila jos jedan pleh sa kolutovima kifle na 5 minuta (kolutiće sam kasnije pri serviranju prelila sa sosom iz pleha) - olizali smo tanjire :)









Uz meso sam servirala zelenu salatu sa paradajzom sa dosta maslinovog ulja (doneli su moji juče sa Cresa 5 l, toliko je divno, bogato,.. mirisala sam ga celo jutro)




Нема коментара:

Постави коментар