понедељак, 23. јул 2012.

Sladak kupus


Dansa za ručak sladak kupus koji sam juče spremila. Pišem recept koji je verovatno klasičan, jer je ovo moj kupus PRVENAC i veoma sam srećna jer je ispao veoma ukusan! Uvek sam mislila da su ta neka bakina jela mnogo komplikovana, nisam se upuštala da probam da napravim, više volim da eksperimentišem,  ali od mog današnjeg ručka ide voda na usta...

Koristila sam:

Malu glavicu kupusa, malo mesnate slanine, malo masnije slanine, svinjski vrat,
luk crni (2) i beli (2 čena), 1 paradajz,  šargarepe (4), malo ljute crvene paprike, peršun.

Prvo sam malo propržila slaninu i meso na kockice,
zatim sam dodala iseckan kupus, i ostalo povrće, zalila čašom vode, dodala 2 lovorova lista i malo aleve paprike.
Krčkalo se na tihoj vatri oko sat vremena. Zaista je divno mirisalo.

Kad se ohladilo polovinu sam zamrzla sa sledeći put.

Нема коментара:

Постави коментар