четвртак, 12. јул 2012.

Pituljice sa tikvicama

Večera...

Šta spremiti deci za večeru, moje večito pitanje, ...kad jedu 3,5 jela... ustipke, przenice,gibanicu, kiflu uglavnom praznu, palacinke ili ustipke...???
Imam kore u frižideru... mislim da ce to večeras biti Giba za decu, Pitunjice za nas!
Nisam baš neki ekspert u spremanju domacih bakinih jela, tako da gibanica – ništa novo – čista klasika. Ali zato kombinacijama za moje pituljice nema kraja!!! Uživam u smišljanju novih recepata i eksperimentisanju sa ukusima i izgledom hrane
Danas ipak neću zaobići tikvice, bila bi prava šteta kad im je vec sezona J

Ovaj put sam za 2 veće pituljice pripremila sledeci preliv:
Pola manje tikvice, 2 mlada luka, iseckati u secku
Umutiti 1 jaje, izdrobiti malko fete (1 kašiku od prilike), ulje maslinovo, malo pavlake (1-2 kašike), i kisele vode 1-2 kašike
Tikvicu i luk prodinstati sa malo slanine (tanko secene, dimljene - uvek u frižideru imam pakovanje zlatiborac sečene dimljene slanine - uklapa mi se u svako jelo),
da vas ne zbuni veličina tiganja, mali je da manji ne može
zatim sve sastojke izmesati.





 
Uzeti za jednu pituljicu samo jednu koru za gibanicu, staviti pola pripremljene smese raspodeliti po celoj kori
i zgužvati kao na slici,
premazati zumancetom, posutu suncokretovim semenom i 2-3 cherry paradajza ugurati gde se ukaže prilika J
Staviti u pleh pa na 200 i peći 10-15 minuta



Pravila sam zaista mnogo kombinacija nadeva za pituljice koje mogu da budu i manje (n.pr kad dolaze gosti) pa onda ih pravim od četvrtine kore.
Oslobodite svoju mastu...

Нема коментара:

Постави коментар