четвртак, 26. јул 2012.

Pasta sa šarenim tikvicama

Kad sam ugledala šarene tikvice na pijaci, javila mi se ideja šta bih mogla od njih da napravim, međutim imala sam svega 15 minuta da spremim nešto za jelo, tako da sam maksimalno uprostila svoju zamisao kako bi sve na vreme bilo gotovo.

Koristila sam jednu žutu jednu tamno zelenu tikvicu, šitake pečurke, čeri paradajz, limun, parmezan i dobila prelepi šareniš na tanjiru.

skuvala sam pastu u posoljenoj vodi sa maslinovim uljem. Tikvice sam oprala i sa korom ih iseckala na kockice i po jedan kolut od svake boje ostavila za dekoraciju. Šitake sam sekla na listiće i dinstala ih sa tikvicama u tiganju sa malo maslinovog ulja, kad je bilo skoro gotovo (za oko 5 minuta) dodala sam čeri i posolila. Pomešala sam sve sa testeninom, dodala još malo maslinovog ulja i nacedila limun.
za serviranje sam preko paste stavila kolutove tikvica presečene na pola, malo peršuna,kolutić limuna, krupno narendan parmezan, oko jela sam samlela malo šarenog bibera...

1 коментар: