недеља, 22. јул 2012.

Krompita

Mnogo sam srećna pronašla sam moj stari recept za krompirpitu.

Pravila sam je prvi put pre skoro 4 godine za Tijanu kada je došla da vidi moju devetomesečnu ćerkicu... Više nisam mogla da ga pronađem ...  do sada :D
od nekug je izleto !
Danas pravim dva ručka, da bih imala i za sutra
Krompirpitu i sladak kupus


Za krompir pitu mi je bilo potrebno:
1 kg krompira belog skuvanog (može i više, ali ova mera odgovara momo okruglom plehu)
80 gr putera
2 jaja
80 gr rendanog parmezana
30 gr pekorina (nisam stavila danas)
80 gr pršute( stavila sam nemasnu slaninu) sečene na deblje kockice
80gr dimljenog sira
Pakovanje mocarele (oko 200gr)
Peršun (seckan)
2-3 kašike prezli
So i biber


Kuvani krompir sam izgnječila dok je još vruć, dodala sam mu omekšani puter i mutila lagano mikserom da se lepo sjedini. Zatim sam dodala parmezan, umućena jaja, pršutu i peršun (2 kašike), so i biber i sve opet lepo izmešala.




u pleh koji sam predhodno dobro podmazala sa pterom sam stavila pola ove smese, pa naređala kriške mocarele i dimljenog sira, pa preko sveka dodala drugu polovinu smese od krompira. Sve sam posula prezlama i stavila u zagrejanu rernu na 180° da se uhvati korica na oko 35 minuta.
Pre serviranja trebalo bi malo da se prohladi da bi se parčići lakše vadili iz pleha.
Može da stoji do sutra i da se jede hladna!
URA!!! :D

1 коментар: