уторак, 10. јул 2012.

Čorba od tikvica

Sezona tikvica je u toku. Napunila sam frizider. Danas mi je još dve iz svoje bašte dala kuma Marina. Ovih dana na meniju ukusna TIKVICA I TIKVICA...

Tikvičasta čorba
2 manje ili 1 veca tikvica
Par sargarepica
Mladi luk ili praziluk ili crni luk (oko 2 glavice ili 1 srednji praziluk – mladi luk svakako moze da se doda – 2-3)
Vrh ljute zelene paprike 1-2cm (zavisi koliko je paprika ljuta, staviti po ukusu)
Na kraju so i maslinovo ili suncokretovo na hladno cedjeno ulje
Sve stavite u serpu sa malo vode (ne mora svo povrce da bude u vodi), kuvajte poklopljeno 20ak minuta – odnosno dok sargarepa ne postane mekana. Zatim sve izručite u glender (ili ako volite da ne bude potpuno kašasto, vec da ima komadica povrca mozete da koristite secka). Kad se izblendira stavite u posudu za posluživanje posolite i pouljite po ukusu. Odozgo svako u tanjir može da narenda malo (ili puno :) parmezana.
Tikvičasta čorba je bila moj današnji ručak, upravo sam je smazala i osecam se fantasticno! U tanjir sa čorbom sam narendala parmezan i posula kockicama preprzenog hleba – koji uvek imam u rezervi ako zatreba uz lagani rucak...
prijatno! :)

Нема коментара:

Постави коментар