уторак, 17. јул 2012.

Brusketi sa piletinom i paradajzom


Lagani i brzi ručak

 Stavila sam pola filea obarenog belog mesa u secka, dodala 1 jaje kašika rendanog parmezana, kašika rendanog dimljenog sira, listiće bosiljka i sve pomešala. Zatim sam iseckala 2 čena belog luka i glavicu crnog i sve stavila u šerpu da se proprži na maslinovom ulju. Zatim sam dodala 3 paradajza očišćenog od semenki,malo crvne ljute paprike i ostavila da se kuva još10 minuta (ko ne voli kožicu od paradajza može da je skine pre ili kad sve bude gotovo).

Bruskete sam imala kupovne i još toplu smesu sam sipala na njih. Uživancija.

 
 Ostatak sam sad posle bazena pojela za večeru.

Prvi put sam vodila decu na neki Beogradski bazen, ni sama nisam išla oko 25 godina. Nije bilo žive duše, prava milina koliko smo se iskupali…

Нема коментара:

Постави коментар