понедељак, 16. јул 2012.

Kuskus


Jutro je... treba da spremim nešto na brzinu što može da se jede i hladno, jer se vraćam kući tek kasno popodne ... vozim decu u vrtić onda sa mamom na yogu,pa pravac u naš improvizovani atelje da spremamo novu kolekciju princezine haljine...

Spremiću kuskus, veoma praktično jelo koje se brzo sprema, po principu stavi šta imaš u frižideru, može da se jede hladno, toplo, kao salata, a idealan je za poneti na posao ili izlet, u zavisnosti šta stavite u njega može da se jede i sutradan.

Pola ću da ponesem da klopamo mama i ja u pauzi, drugu polovinu ću da ostavim mom mišmiju.

200gr kuskusa


Varijanta za nadev:
Prodinstala sam luk, šampinjone, šargarepu i tikvice (šargarepu i luk sam iseckala sitno u secku da budu što pre gotovi, tikvice na kockice, pečurke na listiće).

Naseckala sam pohovane šnicle od juče, i dodam u šerpu kad je sve već gotovo, tek malo da se sastojci sledine.  Zatim sam dodala nabubreli kuskus. Prebacim sve u veliku činiju da mogu lakše da izmešam. Kad se jelo prohladi, dodam svež paradajz iseckan ili cherry paradajz (onda ga ne sečem – danas sam imala cherry iz mamine bašte) i feta sir. Skoro svuda volim da nacedim limun, ovde će dobro da se uklopi, pogotovu zato što ćemo jelo da jedemo hladno, daće mu dodatno osvažavajući ukus, Može tu da se doda i zelena salata,ali je nema trenutno.



sve je spremno, još da spakujem, obučem decu i odoh


1 коментар: