недеља, 15. јул 2012.

Šareniš na stolu

Juče sam za ručak napravila od svega po malo... belo meso, pečurke, šargarepica, kukuruz šećerac, sveže povrćke, jedino bih pržene krompiriće zamenila sa brokolijem da sam ga našla na pijaci, njegova tamno zelena boja bi se savršeno uklopila u šareniš na trpezarijskom stolu... Sve je bilo gotovo za pola sata, nisam imala vremena za lepo aranžiranje, žurili smo svako na svoju stranu (ja malo da se doteram, posle ko zna koliko vremena, sestrino venčanje sam iskoristila kao idealnu priliku da obučem novu haljinu, predivan broš koji sam juče kupila na Katapultu i cipele iz Italije :) čak sam stavila i senku, mislim da se to nije desilo od srednje škole ... ili možda mog venčanja ?... mada moj mili muž kaže da sam mu lepša bez šminke... odoh predaleko :) dakle RUČAK

Prvo sam stavila kukuruz da se kuva, kad provri onda još 15min. Šargarepu sam stavila da se dinsta sa dosta luka na maslinovom ulju, malo soli na kraju.
Pola filea belog mesa (nama je to sasvim dovoljno pogotovu kad ima i drugih đakonija na stolu), sam isekla na kockice i pržila sa slaninom dok nije postalo reš. Dodala sam malo slatke pavlake i soli na kraju.

Pečurke šampinjone i šitake (odnos oko 2 prema 1) sam takođe prodinstala, pri kraju dodala malo slatke pavlake, senfa, so i biber.  Da ne bude da baš nikad ne jedemo hleb, imalu smo štapiće sa susamom (kupovne) koje smo, moram da priznam umakali u sve divne saftove (od mesa i pečuraka, šargarepa, pa i u salatu)  :D

Нема коментара:

Постави коментар