четвртак, 19. јул 2012.

Rižoto svaštara

Juče niko nije ni okusio moj divni ručak (bataci u povrću ispečeni u rerni u sopstvenom soku - volim taj ručak uvek ispadne dobro, sočno i sa hrskavom kožicom, jedina mana je sto mami da se jede hleb i da se umaće po moči od mesa i povrća) ... Svi smo požurili da iskoristimo divan dan bez vrućine, pa smo otišli posle vrtića na Adu, gde je naš tata kulirao već ceo dan... voda je bila divna, parkić bez gužve, večera u Sunsetu, u povratku kući smo svi već zevali...

Za današnji ručak sam iskoristila jučerašnji, uglavnom ne volim da podgrevam, ako nešto ostane za sutra, jer nikad nije isto tako da sam meso od bataka iseckala, povrće je već bilo po meri koja mi odgovara. Skuvala sam rižoto, u međuvremenu sam prodinstala šitake pečurke i dodala im na kraju iseckane sastojke ručka od juče(šargarepa, tikvica, luk - povrće koje se peklo u sopstvenom sosu, mekano i sočno). Skuvani rižoto sam presula u tiganj sa ostalim sa povrćem i mesom i nežno promešala. Podelila sam na dva dela jedan za Miloša drugi za mene da ponesem u atelje (radim punom parom na novoj kolekciji)... Kasnije sam dodala nekoliko cherry paradajza u svoj ručak da pi bude šarenije :) i nacedila limun da mi bude svežije... :)
Za sve mi je trebalo 20 minut vremena koliko treba rižotu da se skuva, pa je sve bilo gotovo dok su deca doručkovala

Нема коментара:

Постави коментар