петак, 3. август 2012.

Čamci od plavog patlidžana

Juče dok sam spremala ovaj ručak sam svo vreme mislila šta mi bi da kupim ovaj plavi patlidžan.... zašto spremam ono što mi se ne jede... neće mi ispasti dobro, spremam preko volje.... a i ceo dan mi je krenuo naopako... nisam ni fotoaparat mogla da nađem,pa sam koristila moj stari mobilni telefoni .... ali na kraju čarolija mirisa, boja i ukusa je ipak bila ispunjena :D

Dakle, ovde isto može sve po principu sta imaš u frižideru! Kod mene se našao paradajz, pečurke (šitake), beli luk, (i paprika koju ipak nisam upotrebila za ovo jelo :P)
Vremenski za spremanje je potrebno oko 10 minuta pripreme i 30 minuta u rerni.
Presekla sam jedan plavi na pola po dužini i izdubila, drugi sam iseckala na kockice (bolje manje da može lepo sve posle da se smesti u "čamac"). iseckala sam 2 čena belog luka i stavila u šerpu sa malo maslinovog da se proprži, zatim dodala plavi, posle 2-3minuta pečurke iseckane na kockice... u međuvremenu sam napravila krstic na donjem delu parajadza i ubacila 2 minuta u vrelu vodu da bih ga lakše oljuštila.
Zatim sam i njega sitno iseckala i ubacila na jos par minuta u šerpu, posolilam, pobiberila, dodala origano i ostavila sam još par minutića. Kad je gotovo napunila sam plavi i stavila u zagrejanu rernu na 180, nekih 30ak minuta.
Kad se fino zapeklo ukrasila sam paradajzim i peršunom. Dodali smo i malo parmezana svako u svoj tanjir i po ukusu ;)

Нема коментара:

Постави коментар