уторак, 7. август 2012.

Pencakes :) 3in1

Danas smo imali u gostima drugaricu iz vrtića, pa sam obradovala decu sa srce palačinkama, sve su smazali... I sve je bilo spremno za 15 minuta, vrlo lako i brzo!!!

Americke palacinke - slane, slatne i ukrasno njamkaste!

Americke palacinke se izuzetno lako prave, a nikad kraja varijacijama kako mozete da ih iskoristite, evo moja 3 načina (za sada)

Mera za palacinke:
·         2,5 solje brasna (nije vazno koju solju koristite dokle god je ista solja za ceo recept – zavisi koja vam kolicina treba  ;) – ja uzimam solju od donkafe i cesto pravim pola mere.

·         1/3 šolje secera (ako hocu da ih filujem samo slano, ne stavim secer ili samo malo)

·         1/3 ulja

·         2 solje mleka

·         3-4 jaja (moze i manje ako vam nedostaju jaja u frizideru i 2 ce biti dovoljna)

·         Prasak za pecivo

Odvojim belanca i umutim sneg. Sve ostale sastojke umutim mikserom, a na kraju sneg od belanaca dodam i nezno sjedinim sa ostatnom smese kasikom. Za ove palacinke koristim sasvim mali tiganj  (mada moze i veci, onda smesu iz kutlace sipajte na sredinu tiganja da se oformi manja palacinka).  Ringlu zagrejem na jako, a zatim smaljim. Palacinke se prze bez ulja, po malo sa obe strane (dok ne porumene).



Moja deca ih jedu sa nutelom, divne su i sa džemom, Miki Maus je sasvim slučajno ispao, a može i bolji ....

Volim da napravim sendvic, tako sto presecem palačinku po duzini ili spojim dve (kao na slici) – stavite sta vam je volja-sta god volite na sendvicu ili imate u frizideru... Ovog puta sam stavila sir i zelenu salatu.

E a ono što sam danas smislila za decu su njamkasta srca! Smešno je bilo koliko su deca bila oduševljena,prvo su ih malko gledala, a onda ih bukvalno progutala... :)

Ispekla sam palačinke, presekla sam ih kao na slici,

kalupima vadila srca mazala nutelu. Iz drugog srca (poklopca) izvadila još jedno manje srce i poklopila.

Posula sam malo šarenih i čokoladnih mrvica.
neke su malko resije :P zato bolje prvo sve ispecite,pa onda seckajte i filujte

evo ih i zvezdice ! :)
 

Na istu foru možete da pravite i sendviče (od hleba)
manji sa džemom za decu i
veći od ljubavi za Muža. :)
Sta je jos dobro, mogu da stoje (palačinke) i za sutradan, zatvorene u ciniji ili slicno, jednako su lepe i hladne...

3 коментара: