недеља, 12. август 2012.

Pivski štapići

Danas smo bili na izletu u mom selu! Nekada sam provodila čitava leta tamo. sada... ne idem više tako često... ali me lepota i mir svaki put iznova podsete koliko je malo potrebno za sreću, ... tišina, moji nana i deda, jezerce, labudovi, rode preleću dvorište, voćke, miris paradajza, moja radosna deca, uspomene....
Pored ostalih đakonija koje smo klopali spremila sam za usput pivske štapiće i kolač od jabuke za posle ručka (drugi post)

Ova"grickalica" se pravi lako ovako:

Pola litre piva sam stavila u čuniju zajedno sa 300ml ulja, 2 kašike susama, kašika soli i oko 1 kg brašna sam dodavala polako i drugom rukom sve mešala i gnječila dok se nije dobilo testo koje sam mogla da prebacim na radnu ploču i mesim li mesim. Dobila sam fino glatko testo

koje sam razvukla na debljinu oko 5 mm i sekla na pravougaonike. Namazala sam ih žumancetom i posula susamom,

 poređala u podmazan pleh i pekla na 200 nekih 20 minuta.
Vrlo su zarazni!

Нема коментара:

Постави коментар