недеља, 12. август 2012.

Kolač od jabuka

Pomešala sam u činiji:

3 šolje rendanih jabuka, 2 šolje smeđeg šećera (šećer i ulje naravno mogu da se koriste bilo koji, ja stavljam ove vrste ne bi li deci ponudila nešto makar malo zdravije od od onog kupovnog, ... pa već kad pravim u kući...), 1 šolja suncokretovog na hladno ceđenog ulja
2 kašičice sode bikarbone



I ostavila da stoji 1 sat
Onda sam dodala šolju griza i 2 šolje brašna
Stavila u podmacan pleh i pekla oko 20 min na 180
Dok je kolač još vruć prelila sam ga nanini džemom od kajsija.
Lepše se seče kad se prohladi.
Još topao ukusno se slaže sa sladoledom od vanile , a mi smo ga danas jeli hladnog posle ruča uz kafu!!

(staro drvo kajsija u naninom dvorištu još uvek tako dobro rađa da mu se grane lome i savijaju do zemlje od sočnih plodova).

Нема коментара:

Постави коментар