петак, 24. август 2012.

Piletina sa sirom za 5 ili 7 minuta

Juče sam isplanirala fini ručak, na tenane u miru, ali mi je iznenada iskrsao neki posao... sela sam u kola obišla pola grada po paklenoj vrućini, vratila se samlevena kad je ručak već trebalo da bude gotov... a onda sam nastupila sa onim što najbolje znam da improvizujem na brzinu još brži ručak! :) Za 5 minuta ili da ne preterujem možda 7 minuta je sve bilo na stolu, još sam usput i škljocnula ove dve fotografije...

 
 
Nekoliko parčića zlatiborac dimljene slanine (već isečene) sam reš ispržila na tiganju na jakoj vatri, zatim izvadila i stavila 4 posoljene šnicle  belog mesa (to je od pola filea), kad su bile reš sa jedne strane prevrnula sam i stavila preko listiće od tost sira (po jedan na svaku šniclu) i zalila sa pola slatke pavlake. Krčkalo se 2-3 minuta (bocnula meso da proverim da li je gotovo), presula u tanjire, preko sam stavila slaninicu, pored krišku rogenart singidunu hleba (sav taj divni lepnjivi sos od sira i pavlake može da se stavi preko hleba).
Zaista ukusno!
 
 

Нема коментара:

Постави коментар