среда, 8. август 2012.

Lazanja sa spanaćem

Divne sam recepte pronašla u novom broju "Kuhinjice", ne znam šta bih pre spremala... ovih dana ću da isprobam nekoliko koji su mi zapali za oko...
Danas lazanja sa spanaćem i piletinom.
Bilo je vrlo ukusno, ali ću sledeći put da pravim bez piletine, bila mi je suvišna.

Stavila sam pola filea od belog mesa, 2-3 lista pršute, oko 3-4 kašike rendanog parmezana, 250 gr spanaća i oko 150 gr lazanja, slatka pavlaka, sok od paradajza (ponestalo mi je naninog, pa sam uzela kupovni. Mislim da je potrebno oko 1 čaše, pijuckala sam malo, pa ne znam koliko sam zaista stavila u lazanje :) i malo maslinovog ulja. Još jednom bilo bi još bolje bez piletine!
Secko mi je iseckao piletinu i pršutu
Spanać sam stavila na par minuta u šerpu sa maslinovim, a ga zatim procedila - da ode višak vode i takođe ubacila u secka (odvojeno od mesa), ko voli ne mora da ga secka, ja nisam neki ljubitelj ostalo mi iz detinstava,pa volim da ga što sitnije isečem ;)

 Sve sam vratila u šerpu na još malo dinstanja na ulju i dodala parmezan
Kupila sam sveže lazanje na pijaci, pa pošto nisu odgovarale mom plehu nešto sam ih preklapala, ali su MNOGO ukusnije nego kupovne.
Ređala sam red mesa,
 pa po malo pavlake i paradajza
I tako sam imala materijala za tri reda. Gore isto malo pavlake,paradajza i ulja.
Pekla sam na 200 oko 20 minuta

MMMM kako je bilo sočno iznutra a spolja krckavo! NJAMI!




Нема коментара:

Постави коментар