понедељак, 6. август 2012.

Rižoto od svinjice

Ovih dana nikako da dođem do kompa...
mnogo je vruće, neću da vodim decu u vrtić...
Svinjsko meso nije baš naj prikladnije za ove dane, ali deca vole pirinač sa "mekanim" mesom :)

Količina za dvoje + dvoje dece (koja su dva puta sipala) J
150 gr pirinča, brokoli
200 grama svinjskog filea
2 šargarepe, glavica luka (može i dva :) ne može da škodi
Kocka za supu, biber
1dl vode (ili više, ja to malo proizvoljno)

Luk i šargarepu sam isitnila u secku, stavila u šerbu da se malo proprži na ulju, dodala meso seceno na kocke, posolila, nalila vodom i ostavila oko 40 minuta da se krčka. Dodala sam pola kocke za supu i biber i ostavila još par minuta. Skuvala sam pirinač i par cvetova brokolija, pirinač sam pomešala sa mesom, a brokoli ostavila za preko kao ukrasJ

U pirinač može da se doda i gorgonzila, ja ovaj put nisam zbog dece (nije im omiljena)

Нема коментара:

Постави коментар