петак, 14. септембар 2012.

Šarena supa+piletina sa lukom

Danas sam odlučila da napravim pravu supu! Možda je to nekome čudno,ali sam uvek pravila čorbe,... supa ima puno mesišta sa kojim ranije nisam znala šta da radim, pošto nismo ljubitelji kuvanog mesa... sada ako ništa drugo imam psa koji može da smaže meso...

U moju današnju supicu sam stavila pileća leđa (ostatak u rernu,za glavno jelo) i fini juneći ribić, dva luka, vezu zeleni i glavicu celera....  Kad je sve bilo gotovo, procedila sam supu, pola ostavila za sutra, a u drugu polovinu sitno iseckala luk iz supe, 2 šargarepe, par cvetova karfiola i brokolija, pustila malo da kuva i posolila.

 
Meso od leđa ostatak šargarepe sam odvojila za dobru kucu Mare,
a ribić sam ostavila za sutra sa renom.
 
Ostatak od pileta krilca, batak, karabatak sam posolila i sa dva velika iseckana luka i listićima slanine ubacila u rernu - izašlo je vrlo sočno, ali i krckavo.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар