недеља, 16. септембар 2012.

Junetina sa mirođija sosom+pire od povrća


Lepo se osećam kad na brzinu smislim nešto tako ukusno i primamljivo na oko...

Prvo: Supinada - bottoms up!
 cheers
Sipala sam supu (bez rezanaca) u čaše sa kriškom limuna, da razbijem monotoniju, dosatni su duboki tanjiri!


Dalje: Skuvala sam povrće za pire
na tuširanje su pošli: 1 krompir, 3 šargarepe, mali karfiol i mali brokoli
Kad su krompir i šargarepa skoro bili godovi dodala sam brokoli i karfiol i barila još malo (dok koren ne omekša)
Povrće sam zatim procedila i izblendirala ...
 
Sos za junetinu:
oko 30gr putera i kašičicu brašna sam upržila u tiganju

zatim polako dodavala mleko
na kraju malo šećera i soli i dosta dosta mirođije!

Mekanu junetinu iz jučerašnje supe sam ugrejala u istoj...
 
Ostalo je još serviranje...
 
rezultat ručka:
:D
 
 


Нема коментара:

Постави коментар