уторак, 25. септембар 2012.

Pasta sa spanaćem

Juče sam na pijaci natrpala u torbu svakakvog zeleniša, kelj, blitvu, tikvice, spanać, i svašta još. Ručak sam već imala spremljen, mama mi je donela musaku od kupusa, jer nisam imala vremena da kuvam ...
 i tako uveče gledam zelenilo u svom frižideru i smišljam....
bolje da iskoristim spanać sad dok je potpuno svež... ... ... PASTA!!!

Pola kutije testenine (250gr)
spanaća koliko zahvatite iz dva puta
2 čena belog luka
puter
čeri paradajz
nešto mlečno (stavila sam 2kašike krem maslaca i 2 kašike kisele pavlake)
so, biber i limun po ukusu
Stavila sam posoljenu vodu za testeninu i u isto vreme vodu za spanać - u koju sam ubacila isti čim je voda provrila, poklopila i pustila par minuta da vri. 
U tiganju sam malo rastopila puter sa krem maslacem i pavlakom i sklonila sa strane.
U drugom tiganju na puteru sam prodinstala sitno seckani beli luk. Obareni spanać sam ubacila u secka i tako isitnjenog ga dodala u tiganj sa puterom i lukom - da se još malo uprži - na tihoj vatri par minuta.
Kad je pasta bila gotova i proceđena pomešala sam je sa pavlakom i maslacem iz prvog tiganja (i odvojila malo za Sofiju, jer ne bi ni u ludilu probala zelenu pastu, Konstantin je prvo rekao "ja ne voliiim spanaaać - ali je onda sve smazao),
zatim sam spanać pomešala sa pastom, dodala svež čeri, so i biber i limun svako u tanjir koliko želi.
I ja ne rado jedem spanać, ali u ovom obliku mu je teško odoleti!!!
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар