четвртак, 20. септембар 2012.

Ledena lizalica


Pre neki dan sam videla facebook-u zanimljivu fotografiju koja mi zapade za oko: kivi na stapiću preliven čokoladom (svašta ljudi kače na taj face), ...
Danas sam kuvala pastu sa tikvicama, brokolijem, prazilukom i paradajzom, pa sam se razmišljala kako da renoviram današnji ručak, prst na bradu, lupkam nogom, osvrćem se, spazim kivi u činiji, brzo ka ormariću za krizne situacije (ormarić sa slatkišim) da vidim da li imam čokoladu za kuvanje... ima YES, još samo ... gde se denuše oni štapići od sladoleda koje smo skupljali celo leto??? ... našla sam ih u rerni, sinoć sam kutijicu sa njima slučajno tamo stavila sa plehovima - godine... ili pad koncentracije :))

Uzela sam dva kivija i 4 štapića
oljuštila sam kivi, odsekla vrhove i sredinu podelila na dva "debela" koluta, te ih nabola na štapiće
Zatim ih stavila na mali poslužavnik preko papira za pečenje,pa u zamrzivač na 20ak minuta
U međuvremenu sam na pari rastopila 3 štanglice čokolade sa malo ulja
Kad se čokolada fino rastopila izvadila sam kivi i sa malom kutlačom prelivala čokoladu preko njega, držala sam ga još par sekundi u vazduhu dok se čokolada nije stegla (da se ne pokvari kad se spisti nazad na papir). Poslednja dva kivija, pre nego se čokolada stegnula posula sam čokoladnim i šarenim mrvicama (za decu).
pa sam vratila još malo u zamrzivač, ali ne previše, tako da se kivi ne zaledi potpuno i može lepo da se grize.
Imam sreću da moja deca vole svo voće u neograničenim količinama, ali ovo je odličan recept da ona deca koja ne jedu voće uživaju u njemu! ;)
 
A sad malo od današnjeg ručka
Stavila sam dve tikvice, mali brokoli, 1/3 praziluka (izeckanog), 7-8 čeri paradajza isečenog na četvrtke, grančica bosiljka, začini

Sve u šerpu na ulje, po uobičajenom redu: praziluk, pa tikvice na kockice, malo kasnije brokoli i poslednji paradajz i začini. Na kraju još maslinovog ulja i gotovo.
Pastu sam skuvala i pomečala sa sosom :D
RUUUČAAK!!!!

 


 
 

Нема коментара:

Постави коментар